Vizualitás és könyv

Márciusi Publio Könyvklubunkban a vizualitás került a középpontba. Szerzőinkkel arról beszélgettünk, hogy milyen szerepe van a látványnak a marketingben, azaz milyen a jó posztok képi világa, milyen a jól működő kompozíció és mennyire fontos a tartalom, az üzenet.
A vélemények megmutatták azt is, hogy az elmúlt évtizedek alatt milyen sokat változtak a képek készítésének szabályai, a videók időtartama, tempója, nyelvezete.
A borító kapcsán is felmerültek kérdések, hiszen az, hogy vizuálisan mi ragadja meg a vásárlót és mit szeretne kommunikálni a szerző a könyv fedlapjának megjelenésével – több tényezőtől függ és az üzenetátadás eredményességét is meghatározza.
Helyet kaptak a beszélgetésben a követendő példák és azok is, melyeket igyekszünk elkerülni saját munkánk során.
A könyvklub áprilisban is folytatódik, melyre várjuk majd szerzőink jelentkezését!