Kosaram

A TÖBBSÉGI, A KATOLIKUS ÉS A WALDORF-ISKOLÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ NEVELÉSIEREDMÉNY-VIZ

A TÖBBSÉGI, A KATOLIKUS ÉS A WALDORF-ISKOLÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ NEVELÉSIEREDMÉNY-VIZ
A TÖBBSÉGI, A KATOLIKUS ÉS A WALDORF-ISKOLÁK ÖSSZEHASONLÍTÓ NEVELÉSIEREDMÉNY-VIZ
  • Szerző: TURÓS MÁTYÁS
  • Súly: 0.03kg
  • Kiadó: GONDOLAT KIADÓ
  • ISBN: 9789635564552
  •  Elérhetőség

    Külső raktáron
  •  Várható szállítás: 4-5 munkanap
  •  Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
3 780 Ft
Fizetendő:
3 780 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A köznevelésben az oktatáseredményesség mérése a tanuló dolgozatának értékelésétől a nemzetközi mérésekig jól kidolgozott, az eredmények érdeklődésre, közérdeklődésre és a döntéshozók figyelmére tartanak számot. A nevelés eredményességének mérései ezzel szemben ritkák, kevésbé ismertek, esetleg nem mutatnak túl a tanulók iskolához való viszonyának elemzésein. A nevelésieredmény-vizsgálat az intézményes nevelés eredményességmérését célozza meg. Az irodalomból ugyanis nem iskolamodellek külvilág felé deklarált önképének, identitásképző önbemutatásának, oktatáselméleti vonatkozásoknak, szocializálással kapcsolatos célkitűzéseinek teoretikus leírásai, hanem összevető jellegű empirikus eredmények hiányoznak. A vizsgálat ennek megfelelően korszerű (Rust et al., 2020) pszichometria, szűkebben, a téma okán pedagometria: a mérés nem eszméken, hanem empírián alapul. A nevelés eredményén nem a tanulók szociális készségeinek, társadalmi igazságosságról alkotott véleményének, klímakérdésekhez való hozzáállásának vagy iskolai hiányzásainak alakulását (Prior et al., 2021) értem, hanem a többségi, katolikus és Waldorf-iskolamodellek egyént szocializáló hatásainak különbségeit keresem.
Könyv
SzerzőTURÓS MÁTYÁS
ISBN9789635564552
KiadóGONDOLAT KIADÓ
Kiadás éve2023

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)