HOGYAN NŐNEK A MÁRKÁK - 2. RÉSZ

HOGYAN NŐNEK A MÁRKÁK - 2. RÉSZ
- Szerző: ROMANIUK, JENNI - SHARP, BYRON
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK
- ISBN: 9786158107945
ⓘ
Elérhetőség: Rendelhető- ⓘ Várható szállítás: 5-15 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
6 990 Ft
Fizetendő:
6 990 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A Hogyan nőnek a márkák nemzetközi sikere után a folytatás az evidence-based marketing revelatív útján kalauzolja tovább az olvasót.A második rész a vásárlói magatartás és a márkateljesítmény témáit járja alaposabban körbe, hogy a márkák építésében és az eredményes marketing napi teendőiben egyaránt kézzelfogható segítséget nyújtson. A magyar nyelvű változat a 2016-ban megjelent könyv második, 2022-es bővített kiadása: az üzleti marketingről szóló új fejezet mellett minden részterületen több kiegészítést is tartalmaz. A Hogyan nőnek a márkák két kötete a marketing évtizedes dogmáit a vásárlói magatartás statisztikai valóságával állítja szembe. Az eredmény sokkoló, egyben felszabadító: márkákról és marketingről a továbbiakban nem fogunk a megszokott módon gondolkodni.
Könyv | |
Szerző | ROMANIUK, JENNI - SHARP, BYRON |
ISBN | 9786158107945 |
Kiadó | REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK |
Kiadás éve | 2024 |
Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
2 990 Ft
999 Ft
2 490 Ft
2 990 Ft
2 299 Ft
2 990 Ft
2 999 Ft
4 999 Ft
1 000 Ft