FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG

FOGYASZTÓI ELÉGEDETTSÉG
- Szerző: HOFMEISTER TÓTH ÁGNES-SIMON J.-SAJTOS L.
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: ALINEA KIADÓ (ALINEA FONTE BT.)
- ISBN: 9638630639
ⓘ
Elérhetőség: Rendelhető- ⓘ Várható szállítás: 5-15 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
3 950 Ft
Fizetendő:
3 950 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A fogyasztói elégedettség napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszer-zése. Bár az elégedettség és a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető, ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár. A piaci verseny, a fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az ügyfél- és fogyasztómegtartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakor-latban is egyre fontosabbá válik. A könyv az elégedettségi fogalomkör bemutatásán túl foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati megvalósításával, s ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák hallgatóinak ajánljuk
Könyv | |
Szerző | HOFMEISTER TÓTH ÁGNES-SIMON J.-SAJTOS L. |
ISBN | 9638630639 |
Kiadó | ALINEA KIADÓ (ALINEA FONTE BT.) |
Kiadás éve | 2023 |
Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
2 990 Ft
999 Ft
2 490 Ft
2 990 Ft
2 299 Ft
2 990 Ft
2 999 Ft
4 999 Ft
1 000 Ft