A NAGY TÚLÉLŐ - IDŐUTAZÁS A MARKETINGBEN

A NAGY TÚLÉLŐ - IDŐUTAZÁS A MARKETINGBEN
- Szerző: FOJTIK JÁNOS ÉS VERES ZOLTÁN
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
- ISBN: 9789630592505
ⓘ
Elérhetőség: Külső raktáron- ⓘ Várható szállítás: 4-5 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
- ⓘ Árgarancia
Egységár:
6 250 Ft
Fizetendő:
6 250 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.Hoffmann Márta és Kozák ÁkosA kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.Fojtik János és Veres Zoltán
| Könyv | |
| Szerző | FOJTIK JÁNOS ÉS VERES ZOLTÁN |
| ISBN | 9789630592505 |
| Kiadó | AKADÉMIAI KIADÓ ZRT. |
| Kiadás éve | 2012 |
| Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
3 299 Ft
690 Ft
699 Ft
1 990 Ft
800 Ft
4 570 Ft
2 800 Ft
1 990 Ft
3 490 Ft










