HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN

HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN
- Szerző: SZIVÁK JÚLIA
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: L'HARMATTAN KÖNYVKIADÓ KFT.
- ISBN: 9789636460792
ⓘ
Elérhetőség: Rendelhető- ⓘ Várható szállítás: 5-15 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
2 990 Ft
Fizetendő:
2 990 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak.India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el.Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.
Könyv | |
Szerző | SZIVÁK JÚLIA |
ISBN | 9789636460792 |
Kiadó | L'HARMATTAN KÖNYVKIADÓ KFT. |
Kiadás éve | 2024 |
Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
2 990 Ft
4 170 Ft
2 499 Ft
4 190 Ft
2 200 Ft
2 590 Ft
312 Ft
3 990 Ft
1 950 Ft