A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT
- Szerző: KLAUSZ MELINDA
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: KOZOSSEGI-MEDIA.COM
- ISBN: 5901234123457
ⓘ
Elérhetőség: Külső raktáron- ⓘ Várható szállítás: 4-5 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
5 040 Ft
Fizetendő:
5 040 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
Könyv | |
Szerző | KLAUSZ MELINDA |
ISBN | 5901234123457 |
Kiadó | KOZOSSEGI-MEDIA.COM |
Kiadás éve | 2019 |
Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
6 490 Ft
6 824 Ft
1 000 Ft
5 774 Ft
990 Ft
2 625 Ft
3 500 Ft
1 544 Ft
5 999 Ft