Kosaram

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT
  • Szerző: KLAUSZ MELINDA
  • Súly: 0.03kg
  • Kiadó: KOZOSSEGI-MEDIA.COM
  • ISBN: 5901234123457
  •  Elérhetőség

    Külső raktáron
  •  Várható szállítás: 4-5 munkanap
  •  Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
5 040 Ft
Fizetendő:
5 040 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."
Könyv
SzerzőKLAUSZ MELINDA
ISBN5901234123457
KiadóKOZOSSEGI-MEDIA.COM
Kiadás éve2019

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)