GRAFIKUS ÉS JÁTÉKALKALMAZÁSOK PROGRAMOZÁSA

GRAFIKUS ÉS JÁTÉKALKALMAZÁSOK PROGRAMOZÁSA
- Szerző: FEHÉR KRISZTIÁN
- Súly: 0.03kg
- Kiadó: BBS-INFO KFT.
- ISBN: 9786155477515
ⓘ
Elérhetőség: Külső raktáron- ⓘ Várható szállítás: 4-5 munkanap
- ⓘ Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
7 340 Ft
Fizetendő:
7 340 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
Ha Önt érdekli, miként készíthet otthoni körülmények között, akár teljesen ingyenesen játékprogramokat asztali számítógépére, androidos okostelefonjára, vagy webes böngészőhöz, akkor ne keresgéljen tovább: ez a könyv Önnek készült! Elsődleges célunk grafikákat megjelenítő és kifejezetten grafikus játékalkalmazások programozásának a bemutatása PC-s, webes és Androidos környezetben. Mindezt azonban rendhagyó módon, párhuzamosan három programozási nyelv felhasználásával tesszük, így azonnal összehasonlíthatók a programkódok. 4 játékprogram, 46 segédprogram, három programozási nyelv, három platform, öt grafikus megjelenítő rendszer (Windows GDI, GDI+, Flash, HTML5 Canvas, OpenGL) programozása, közel 20000 programsornyi letölthető melléklet. Röviden ezt nyújtja könyvünk. A főbb programozási alapok és környezetek mellett belekóstolunk a Blender, a Flex, a DirectX, az OpenGL, a GDI+ és a HTML5 lehetőségeibe, valamint a VR alkalmazásokba is. Mindehhez gyakorlati példákként táblás-, akció-, ügyességi-platform-, és 3D akciójátékot készítünk Visual C++, ActionScript és JavaScript nyelven, melyek segítségével valódi, működő játékprogramok készíthetőek. Ezenkívül megtanulhatjuk a 3D modellkészítés legalapvetőbb fogásait, sőt, még 3D modellnézegető segédprogramot is készíteni fogunk. A könyv végére egyszerűbb OpenGL alkalmazások készítése sem fog gondot okozni. A könyv elsősorban a programozni vágyó olvasóknak kínál kellemes tanulást és kikapcsolódást. Az egyes példaprogramokat gyakorlatias, könnyed stílusban mutatjuk be, elméletek és matematikai tételek, képletek hosszas taglalása helyett a használhatóságot tartjuk szem előtt, így a könyv segítségével az olvasó elsajátíthatja a grafikus megjelenítést használó játékok készítésének alapjait és képessé válik önállóan játékprogramokat megtervezni és kivitelezni.
Könyv | |
Szerző | FEHÉR KRISZTIÁN |
ISBN | 9786155477515 |
Kiadó | BBS-INFO KFT. |
Kiadás éve | 2017 |
Fájlnév | Méret | Művelet |
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)
Kapcsolódó termékek
2 900 Ft
4 990 Ft
2 790 Ft
3 809 Ft
10 499 Ft
2 990 Ft
4 444 Ft
4 952 Ft
2 700 Ft
900 Ft