Kosaram

MÉDIAISMERET - REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK

MÉDIAISMERET - REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
MÉDIAISMERET - REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
  • Súly: 0.03kg
  • Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
  • ISBN: 9789630594424
  •  Elérhetőség

    Külső raktáron
  •  Várható szállítás: 4-5 munkanap
  •  Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
5 198 Ft
Fizetendő:
5 198 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában” , valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
Könyv
Szerző
ISBN9789630594424
KiadóAKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
Kiadás éve2013

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)