Kosaram

A PEDAGÓGUSPROFESSZIÓ HAZAI MEGÚJÍTÁSÁNAK ESÉLYEI A MESTERPEDAGÓGUS PROGRAMOK TÜ

A PEDAGÓGUSPROFESSZIÓ HAZAI MEGÚJÍTÁSÁNAK ESÉLYEI A MESTERPEDAGÓGUS PROGRAMOK TÜ
A PEDAGÓGUSPROFESSZIÓ HAZAI MEGÚJÍTÁSÁNAK ESÉLYEI A MESTERPEDAGÓGUS PROGRAMOK TÜ
Egységár:
2 490 Ft
Fizetendő:
2 490 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
A pedagógusok minősítési és előmeneteli rendszerének megújításával új lehetőségek nyíltak meg a magyar köznevelés fejlesztésében. E fejlesztés, valamint az ezt megalapozó kutatások céljai között, különösen a Mester- és Kutatótanár fokozatok kapcsán, az ágazat adaptivitásának és fejlesztőképességének érdemi erősítése is megjelenik. Annak érdekében, hogy e fokozat bevezetése valóban hozzájáruljon a köznevelési rendszer eredményességének javításához, a problémák megoldásához, egy olyan elvárásrendszer került kidolgozásra, mely a folyamatos szakmai fejlődést, az innovációs potenciál növelését, a kutatásalapú szemléletet és a tudásmegosztást helyezi előtérbe. Egy pilot program keretében közel 1200 pedagógus támogatást kapott a Mester- és Kutatótanár minősítés megszerzéséhez szükséges dokumentumok elkészítésében, így elkészítették többek között az öt évre szóló mesterprogramjukat is. Tanulmánykötetünkben e mesterprogramok elemzésével foglalkozó kutatás eredményeiről számolunk be. Egyrészt bemutatjuk, miként értelmezik a mesterpedagógusok a professzió megújítását célzó szakmapolitikai elvárásrendszert, másrészt pedig kísérletet teszünk annak feltárására, hogy a mesterprogramok megvalósítása milyen eredményekkel támogatja a köznevelési rendszer fejlesztését.
Könyv
SzerzőSZIVÁK JUDIT–PESTI CSILLA (SZERK.)
ISBN9789634146445
KiadóL'HARMATTAN KÖNYVKIADÓ KFT.
Kiadás éve2020

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)