Kosaram

Marketing Stratégia

Marketing Stratégia
Marketing Stratégia
  • Szerző: Jani Dániel
  • Súly: 0.17kg
  • Kiadó: Publio Kiadó
  • ISBN: 9789634433996
  •  Elérhetőség

    Rendelhető
  •  Várható szállítás: 5-15 munkanap
  •  Szállítási ár: 1290 Ft-tól
Egységár:
3 490 Ft
Fizetendő:
3 490 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!

Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak.

„Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”
Vida Ági,
pszichológus, online marketing szakértő
www.gazdagmami.hu



Könyv
SzerzőJani Dániel
ISBN9789634433996
KiadóPublio Kiadó
Kiadás éve2019

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)