Kosaram

HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN

HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN
HINDUIZMUS ÉS MÉDIA A 21. SZÁZADBAN
Egységár:
2 990 Ft
Fizetendő:
2 990 Ft
Áraink az ÁFA értékét tartalmazzák!
Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak.India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el.Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.
Könyv
SzerzőSZIVÁK JÚLIA
ISBN9789636460792
KiadóL'HARMATTAN KÖNYVKIADÓ KFT.
Kiadás éve2024

Írj véleményt a termékről!

FájlnévMéretMűvelet
Tételek: 0 - 0 / 0 (0 oldal)